Αναγνώστες

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

«Ανυπομονώ να ξεκινήσω»



Ο Ρέιβερν Τζόνσον αναμένεται την Τρίτη στην Αθήνα, ώστε να τεθεί στη διάθεση του Άρη Λυκογιάννη και ήδη μετράει αντίστροφα τις μέρες για να ξεκινήσει δουλειά. «Ανυπομονώ να έρθω στην Ελλάδα και να γνωρίσω τα μέλη της νέας μου ομάδα», ανέφερε στο ikarosbc.gr από τη γενέτειρα του το Μισισίπι και συνέχισε. «Είμαι ενθουσιασμένος και νομίζω πως είναι λογικό, γιατί θα είναι η πρώτη μου εμπειρία ως επαγγελματίας. Είχα τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια στο κολέγιο, οπού έμαθα πολλά πράγματα τόσο σε σχέση με το μπάσκετ, όσο και σε ότι αφορά γενικότερα τη ζωή. Θέλω πλέον να ζήσω τα πράγματα ως επαγγελματίας και απ’ ότι ξέρω το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι ένα από τα καλύτερα του κόσμου».




Ο 23χρονος σμολ φόργουορντ δεν χρειάστηκε καν να πάρει τη γνώμη συμπατριωτών του πριν πάρει την απόφαση να υπογράψει στον Ίκαρο. «Όχι δεν μίλησα με κάποιον. Αυτά που μου είπε ο ατζέντης μου ήταν αρκετά. Ξέρω πως οι συνθήκες είναι πολύ καλές στον Ίκαρο και επίσης ξέρω ότι η Αθήνα είναι μια από τις πιο όμορφες πόλεις του κόσμου. Δεν χρειάστηκε να μάθω κάτι περισσότερο».




Τι πρέπει να περιμένουμε από τον Ρέιβερν Τζόνσον; «Σουτ και σκορ. Θεωρώ πως είμαι καλός σουτέρ και γενικά καλός σκόρερ. Επίσης είμαι καλός leaper (σ.σ. έχει καλό άλμα) και μπορώ να τελειώσω φάσεις. Βέβαια ξέρω ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στο κολεγιακό και το ευρωπαϊκό μπάσκετ. Σίγουρα θα χρειαστώ ένα χρόνο προσαρμογής και νομίζω ότι η δουλειά που θα γίνει στη προετοιμασία είναι πολύ σημαντική».


ΠΗΓΗikarosbc.gr

///