Αναγνώστες

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

«Ευκαιρία για μένα ο Ίκαρος»



Ο Άρον Μπέινς ακούει τις οδηγίες του προπονητή του στην Εθνική Αυστραλίας Μπρετ Μπράουν


O Άρον Μπέινς συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις στα φιλικά παιχνίδια της Αυστραλίας, αλλά παράλληλα αγωνιά και για τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της Α1 με τη φανέλα του Ικάρου Καλλιθέας. «Πιστεύω πως είναι μια σπουδαία ευκαιρία για μένα», ανέφερε στο ikarosbc.gr από τη Βαλένθια, οπού βρέθηκε για το δεύτερο φιλικό των «boomers» με την Εθνική Ισπανίας. «Έχω μάθει μόνο καλά πράγματα για τον Ίκαρο και φυσικά ξέρω πως το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης. Ως τώρα έχω παίξει στην Λιθουανία και τη Γερμανία και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνισθώ σε μια λίγκα σαν την Ελληνική, στην οποία υπάρχει σπουδαίος ανταγωνισμός και πολλές καλές ομάδες».



Ο 25χρονος σέντερ ξέρει ότι πολλοί συμπατριώτες του έχουν περάσει από τα μέρη μας. «Οι δύο συμπαίκτες μου ο Νίλσεν και ο Νιούλει έχουν παίξει στην Ελλάδα και τους ρώτησα αρκετά πράγματα, όπως και τον κόουτς Σέιν Χιλ. Το σημαντικό για μένα είναι ότι ο Ίκαρος είναι μια ομάδα με προοπτική και ότι τη νέα σεζόν θέλει να κάνει ένα βήμα πιο ψηλά. Όταν μιλήσαμε με τον κόουτς στο τηλέφωνο μου εξήγησε τη φιλοσοφία της ομάδας, τόσο αγωνιστικά όσο και διοικητικά και μου άρεσαν πολύ αυτά που άκουσα».



Τι μπορούμε να περιμένουμε από τον Αυστραλό σέντερ; «Δεν μου αρέσουν οι υποσχέσεις, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα δίνω όλες μου τις δυνάμεις σε κάθε ματς και σε κάθε προπόνηση. Ο κόουτς μου είπε ότι ο Ίκαρος είναι μια ομάδα που δουλεύει σκληρά και πιστεύω ότι μπορώ να ταιριάξω καλά σε αυτή τη φιλοσοφία».

Στο δεύτερο φιλικό των "boomers" με την Ισπανία, ο Μπέινς μέτρησε 11 πόντους (5/9 δίποντα, 1/1 βολή), 5 ριμπάουντ και 1 τάπα. Οι αγώνες πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς του 2012 θα λάβουν χώρα στις 7,9,11 Σεπτεμβρίου στη Μελβούρνη, το Μπρισμπέιν και το Σίδνει απέναντι στη Νέα Ζηλανδία. Μετά την ολοκλήρωση τους, ο απόφοιτος του Ουάσινγκτον Στέιτ θα ταξιδέψει στην Ελλάδα για να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Ικάρου.

ΠΗΓΗ ikarosbc.gr

///