Αναγνώστες

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

«Έκανα την καλύτερη δυνατή επιλογή»





O Τζούλιαν Σένσλει αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του Ικάρου για τη σεζόν 2011-12 και από τη Χαβάι, οπού διαμένει μίλησε στο www.ikarosbc.gr, για την απόφαση του να ενισχύσει την ομάδα μας. «Θεωρώ πως έκανα την καλύτερη δυνατή επιλογή για τη καριέρα και την οικογένεια μου», ήταν η πρώτη κουβέντα του 29χρονου Αμερικανού και συμπλήρωσε. «Όσο έπαιξα πέρσι στο Ελληνικό πρωτάθλημα έμαθα μόνο καλά πράγματα για τον Ίκαρο κι έτσι δεν χρειάστηκε να κάνω… έρευνα, όταν μου ήρθε η πρόταση. Αγωνιστικά η ομάδα καλύπτει τις φιλοδοξίες μου και οικονομικά είμαι ήσυχος πως οι συνθήκες θα είναι απόλυτα επαγγελματικές. Συμφωνήσαμε μέσα σε μερικές ώρες και δεν βλέπω την ώρα να έρθω στην Αθήνα».

Ο Σένσλει χαλαρώνει αυτό το διάστημα με την οικογένεια του στη Χαβάι, αλλά παράλληλα φροντίζει να διατηρείται σε φόρμα. «Ξέρω πολύ καλά ότι το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ δύσκολο και ίσως το πιο σκληρό της Ευρώπης, γι’ αυτό προσπαθώ ακόμα και τώρα στην «off season» να διατηρούμαι σε καλή κατάσταση. Τόσο εγώ, όσο και οι συμπαίκτες μου, πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά, ώστε ο Ίκαρος να κάνει ένα βήμα πιο ψηλά την επόμενη σεζόν. Ξέρω πως είμαι ο πρώτος καινούριος παίκτης στο ρόστερ της ομάδας, αλλά είμαι βέβαιος πως θα έρθουν πολλοί ακόμα καλοί. Ο Ίκαρος αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για κάθε καλό επαγγελματία».












ΠΗΓΗ ikarosbc.gr
`

///