Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Καλόπουλος: «Δεν γνωρίζω τον Μαρινάκη»


Ο Δημήτρης Καλόπουλος δήλωσε πως δεν έχει επαφές με τον Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς δεν τον γνωρίζει
Ο Δημήτρης Καλόπουλος βρίσκεται στη λίστα και όπως έγινε και στους υπόλοιπους έτσι και σε αυτόν ασκήθηκε ποινική δίωξη λόγω των στημένων αγώνων με τον ίδιο να αρνείται στον τα πάντα FM100 χωρίς να γνωρίζει γιατί καλείται.

Το όνομα του Έλληνα διαιτητή αναφέρεται αρκετές φορές μέσα στις συνομιλίες των παραγόντων ωστόσο υποστηρίζει πως δεν έχει επαφές με κανέναν από εκείνους και ότι ξέρει το έχει μάθει από δημοσιογράφους καθώς δεν έχει διαβάσει τη δικογραφία:

"Δεν έχω διαβάσει τη δικογραφία. Δεν υπάρχει διάλογος δικός μου. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Από δημοσιογράφους έχω μάθει για την δικογραφία και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εμπλέκεται το δικό μου το όνομα".

Όσον αφορά το ντέρμπι του Γεώργιος Καραϊσκάκης τον Φεβρουάριο μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, ο Καλόπουλος παραδέχτηκε πως πάρθηκαν λάθος αποφάσεις αλλά τόνισε πως λάθη γίνονται απ' όλους:

"Για ζητήματα ηθικής τάξεως δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου. Λάθη γίνονται σε παιχνίδια από τους διαιτητές και για αυτά μπορείτε να με κρίνεται, αλλά το ξανά επαναλαμβάνω για ζητήματα ηθικής τάξεως δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου.

Δέχτηκα απειλητικά μηνύματα και τηλεφωνήματα. Πήγα στην αστυνομία και τα κατέθεσα. Ωστόσο δεν έγινε ποτέ άρση του απορρήτου. Μάλιστα έγινε και σελίδα στο facebook όπου είχε και το κινητό μου τηλέφωνο".

Καμία επαφή με τον Πιλάβιο

Τέλος όσον αφορά τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον Σοφοκλή Πιλάβιο, και τον Κανελλόπουλο, ο Καλόπουλος δήλωσε πως δεν είχε καμία επικοινωνία μαζί του ενώ υπογράμμισε πως δεν γνωρίζει τον Αχιλλέα Μπέο προσωπικά παρά μόνο εξ' όψεως:

"Καμία επικοινωνία δεν είχα με τον Πιλάβιο για να μου πει για διαιτησία. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, μόνο εξ όψεως τον κύριο Μπέο. Δεν βρεθήκαμε ποτέ ιδιωτικά. Όσες φορές έχουμε συναντηθεί ήταν γιατί ορίστηκα να σφυρίξω τα παιχνίδια της ομάδας του. Δεν με επισκέφτηκε και δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο.

Ούτε τον κύριο Μαρινάκη, ούτε και τον κύριο Κανελλόπουλο γνωρίζω προσωπικά. Μόνο από τις εφημερίδες. Γιατί θα πρέπει να βρεθώ κατηγορούμενος για συνομιλία που είχαν δύο άλλοι άνδρες;".
ΠΗΓΗ woop.gr

///