Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ερωτηματικό η απουσία Πατέρα-Πιλάβιου


Απορίες προξενεί το γεγονός πως δεν έχουν κληθεί ακόμη να απολογηθούν ο Νικόλας Πατέρας και ο Σοφοκλής Πιλάβιος. Ο πρώτος, υπάρχει σε διαλόγους με τον Μάκη Ψωμιάδη, ενώ ο πρόεδρος της ΕΠΟ σύμφωνα με τη δικογραφία υπάρχει σε συνομιλία με τον Αχιλλέα Μπέο, για τον ορισμό διαιτητή!

Όσον αφορά τους διαλόγους του Νικόλα Πατέρα με τον Μάκη Ψωμιάδη που έβγαλε στην δημοσιότητα το woop.gr, έχουν ως εξής:

Ψ: «Να πάνε να γ….! Να σου πω κάτι αγορίνα μου, βάλε αυτό το ταλιράκι, αυτό σήμερα που μου είπες…».
Π: «Ναι, ναι, σήμερα θα τελειώσει. Θα σε πάρω να σε ειδοποιήσω».
Μετά από αυτή τη συνομιλία, βγήκε στη δημοσιότητα και νέος διάλογος.
Ψ: «Να σου πω! Από αύριο ασχολείσαι με το ματς της Κυριακής, …… στον Βόλο να ρίξουμε τα α…. μας. Πάση θυσία. Μην γίνει κάνα λάθος δηλαδή ασχολήσου με Σισέδες και αρ… και έτσι κι αλλιώς πάσης θυσία πρέπει να κερδίσει εκεί. Πάση θυσία. Δηλαδή με τίποτα δεν πρέπει το μ… αυτό να…»
Π: «Εσύ θα καθίσεις Αθήνα καθόλου;»
Ψ: «Θα κατέβω»
Π: «Ε άμα κατέβεις, πέρνα και λίγο από τον φίλο μας τον ψηλό.»
Ψ: «Και με τον ψηλό Σισέ, άμα του πεις αυτό το πράγμα…»
Π: «Βρε θα του το πω εγώ, μην ανησυχείς. Απλώς πέρνα…»
Ψ: «Βάλε το… να…»
Π: «Ξέρω εγώ τι θα του πω, απλώς και εσύ φόβισέ τον λιγάκι.»
Ψ: «Τι να τον φοβήσω ρε μ… απλώς εσύ θα του πεις πρόσεχε…»
Π: «Βρε ξέρω εγώ τι θα κάνω σου λέω, το ξέρω εγώ τι θα κάνω.»
Ψ: «… επί προσωπικού πες του εκεί θα βάλεις αυτό και αυτό. Πρόσεξε μην γίνει καμία κέντα και δεν παίξει κάποιος από αυτούς που σου έδωσα σε γ… πες του. Μετά όλα θα κελαηδάν τα ράδια»

Φυσικά προκαλεί απορίες πώς έχει κληθεί να δώσει εξηγήσεις μόνο ο Μάκης Ψωμιάδης και όχι ο Νικόλας Πατέρας.

ΠΗΓΗ bam.gr

///